今日下午,一點,我到東村買野(玉桂狗原子筆),點知係番屋企無幾耐,有人偷我枝筆,好彩我當場發現,你地估下係誰?
頭先,細佬不斷煩我,很僧佢。
有細佬:你覺得你細佬點呀?Why?
冇細佬:想唔想要番個細佬?Why?
好彩Miss Ma手下留情,唔係做功課都做死我。