|
|
| 2009-01-21 |
分類: 大帝日記 |
今日本來以為會派科學卷
點知佢同我無返
派個屁呀!!
成堂得個;坐;字
無嘢做.......
然後3.4堂係nss
又係得個坐字
5..6堂係視藝
做一個圓盒//.但係時間都5夠
所以整得幾樣衰@ @
數學堂就教咩同頂角&對頂角
英文大概知道英文說話pass左
中文無啦啦整個課外讀默
有5-6個字寫錯
-----------------------------------
放學見到小學同學
比佢捉住左
去我屋企樓下間幼稚園接佢細妹
當然我都有好處
就係叫佢幫我拎大提琴
超重咩 ----
!!~``完``~!!
|
|
發表時間:2009-01-21 08:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|