|
|
| 2009-04-03 |
分類: 大帝日記 |
呀~終於渡過咗統測啦!!
呢個禮拜簡直猶如生在地獄
呀媽前幾日已經禁止我上網
其實咁又何苦呢?
反正我唔上網
就係度聽MP3 訓覺 睇DVD = =
不過我都有温習 算係個乖孩子吧 @ @
今日考英文 我D成績都大概估到下...
3科[差] vs 5科[ok]
唉....我媽一定殺死我
我要提早入館材啦~~
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今日一放學
同old chan,亞菇,9左,天才
去M記買野返屋企食
撞到羊羊,do le de,哥斯拉....(,<--好似仲有一個?-?)
跟著見到一D人係MTR到拍野
D人超高 男人起碼有180cm
好羨慕呀
這是無可達到gei目標呀......
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今天真是個快樂的日子~~

才怪!!!!!
我!呂X恩
今日同某某
臉對臉 kiss下去啦!!
今日晚餐係食義大利麵
(↑本人幾like)
我,kc,kc個妺妺
kc同kc個妺妺食美味義大利麵後
妺妺去收碗 蝶時
由於我拿起蝶食
又咁好死唔死
佢撞到我個後腦...
就如動畫情節一樣
整個臉都入到義大利麵裡
手攞gei''差'' 差D就整到自己
算係不幸中的大幸吧!
唉~~
[[想Y了嗎??kiss]]
|
|
發表時間:2009-04-03 09:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|