我活得很快樂
[[幸福的人 是活在笨蛋的世界中]]
 
kitty681
暱稱: 毒舌大帝
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-04-03
2009-03-28
2009-03-23
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (44)
~音樂記錄史~ (1)
~音樂記錄史~ (2)
大帝日記 (27)
文章 (1)
毒舌知識 (4)
未分類 (9)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 122
今日人氣: 3
累積人氣: 1460
 

2009-04-03 分類: 大帝日記

呀~終於渡過咗統測啦!!

呢個禮拜簡直猶如生在地獄

呀媽前幾日已經禁止我上網

其實咁又何苦呢?

反正我唔上網

就係度聽MP3  訓覺  睇DVD  = =

不過我都有温習  算係個乖孩子吧  @ @

今日考英文  我D成績都大概估到下...

3科[差] vs 5科[ok]

唉....我媽一定死我

我要提早入館材啦~~

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今日一放學

同old chan,亞菇,9左,天才

去M記買野返屋企食

撞到羊羊,do le de,哥斯拉....(,<--好似仲有一個?-?)

跟著見到一D人係MTR到拍野

D人超高  男人起碼有180cm

羨慕

這是無可達到gei目標呀......

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今天真是個快樂的日子~~

才怪!!!!!

我!呂X恩

今日同某某

臉對臉    kiss下去啦!!

今日晚餐係食義大利麵

(↑本人幾like)   

我,kc,kc個妺妺

kckc個妺妺食美味義大利麵

妺妺去收碗  蝶時

由於我拿起蝶食

又咁好死唔死

撞到我個後腦...

就如動畫情節一樣

整個臉都入到義大利麵裡

手攞gei''差'' 差D就整到自己

算係不幸中的大幸吧!

唉~~

[[想Y了嗎??kiss]]

發表時間:2009-04-03 09:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 kitty681 的日誌)


yzgoodhk 於 2009-05-03 02:09 PM 發表:
又話5打QoOZA!做咩叫我做日本腦炎ㄚ?=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yzgoodhk 於 2009-04-21 06:12 PM 發表:
5打Qo0za啦你!咁我留Cm黎做咩!)0(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yzgoodhk 於 2009-04-21 06:10 PM 發表:
你A班ㄚ嘛!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling310395 於 2009-04-09 08:51 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



coco800 於 2009-04-08 03:36 PM 發表:
d字~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ice_water 於 2009-04-06 12:49 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a67569052 於 2009-04-04 06:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



csy1995 於 2009-04-03 09:43 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]