我活得很快樂
[[幸福的人 是活在笨蛋的世界中]]
 
kitty681
暱稱: 毒舌大帝
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-04-03
2009-03-28
2009-03-23
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (44)
~音樂記錄史~ (1)
~音樂記錄史~ (2)
大帝日記 (27)
文章 (1)
毒舌知識 (4)
未分類 (9)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 122
今日人氣: 47
累積人氣: 1529
 

2009-03-23 分類: 大帝日記

今日體育堂考試

係考我好憎gei排球.......

中文又有小測

超多唔識  死緊la

數學有派返小測

當初以為得一題錯  點知有二題

真失敗  不過成績ok  有38分/40

=-=-==-=-=

Lucky仔剪左毛

剪到超短  [約2-3mm]

贵婦狗變左成隻芝娃娃

勁好笑

圖圖::  

唔想整直 自己個頭向左轉90度

第2張有我老豆gei腳

之前個樣:;

話要剪成咁gei人係我老豆

完全唔關我事la~~

唉.....

廳日英文又默書

話就話好低能

但老師都見我哋統測將近la @ @

統測將近 = 死期將近

 

發表時間:2009-03-23 06:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 kitty681 的日誌)


elsa9191 於 2009-03-25 06:17 PM 發表:
哈哈,lucky仔好得意呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AmY_Yi 於 2009-03-24 11:49 PM 發表:
♥c0mM3Nt;)
LucKy仔好慘哇!!
中文小測好易啊!
Maths小測我岩岩好20分合格咋!
我上星期已經開始溫書喇耶`
你要加油喔`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling310395 於 2009-03-24 08:33 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]