|
|
| 2009-03-23 |
分類: 大帝日記 |
今日體育堂考試
係考我好憎gei排球.......
中文又有小測
超多唔識 死緊la
數學有派返小測
當初以為得一題錯 點知有二題
真失敗 不過成績ok 有38分/40
=-=-==-=-=
Lucky仔剪左毛
剪到超短 [約2-3mm]
由贵婦狗變左成隻芝娃娃
勁好笑
圖圖:: 
唔想整直 自己個頭向左轉90度
第2張有我老豆gei腳
之前個樣:;

話要剪成咁gei人係我老豆
完全唔關我事la~~
唉.....
廳日英文又默書
話就話好低能
但老師都見我哋統測將近la @ @
統測將近 = 死期將近
|
|
發表時間:2009-03-23 06:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AmY_Yi 於 2009-03-24 11:49 PM 發表:
♥c0mM3Nt;) LucKy仔好慘哇!! 中文小測好易啊! Maths小測我岩岩好20分合格咋! 我上星期已經開始溫書喇耶` 你要加油喔`=]
|
|