|
|
| 2009-02-16 |
分類: 大帝日記 |
Hello~
過左成6日先再寫blog
係因為上一篇留言gei 人太太少
所以就懶得寫la
講返上個禮拜5.6
我同亞媽、冇下琶、王帝2同李嘉敏一齊去苦行十八
個晚有bang隊表演(係以前D人)
一句講曬.....勁爆
Why??
佢哋超識炒氣氛
唱得又好聽
英文同日文都有唱到
而且冇下琶同我都覺得佢哋D動作好有型
台下D熱情粉絲又尖叫又拍手
仲之就係好熱鬧啦!!
=================
然後今日又同林sir、合唱團主席&副主席同冇下琶
一齊去左大埔睇合唱團表演
仲食左個雞翼河粉+7喜做晚餐
↑呀sir請~~
順便問吓你哋家長日個時間
我就11:30 咁你哋??
苦行十八D相 過幾A先以上@ @
|
|
發表時間:2009-02-16 09:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AmY_Yi 於 2009-02-18 09:04 PM 發表:
c0mM3Nt;)
|
網主回覆
??who Posted at 2009-02-17 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|