我活得很快樂
[[幸福的人 是活在笨蛋的世界中]]
 
kitty681
暱稱: 毒舌大帝
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-04-03
2009-03-28
2009-03-23
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (44)
~音樂記錄史~ (1)
~音樂記錄史~ (2)
大帝日記 (27)
文章 (1)
毒舌知識 (4)
未分類 (9)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 122
今日人氣: 22
累積人氣: 1452
 

2009-02-16 分類: 大帝日記

Hello~

過左成6日先再寫blog

係因為上一篇留言gei 人太太少

所以就懶得寫la

講返上個禮拜5.6

我同亞媽、冇下琶、王帝2同李嘉敏一齊去苦行十八

個晚有bang隊表演(係以前D人)

一句講曬.....勁爆

Why??

佢哋超識炒氣氛

唱得又好聽

英文同日文都有唱到

而且冇下琶同我都覺得佢哋D動作好有型

台下D熱情粉絲又尖叫又拍手

仲之就係好熱鬧啦!!

=================

然後今日又同林sir、合唱團主席&副主席同冇下琶

一齊去左大埔睇合唱團表演

仲食左個雞翼河粉+7喜做晚餐

↑呀sir請~~

 

順便問吓你哋家長日個時間

我就11:30 咁你哋??

 

苦行十八D相  過幾A先以上@ @

發表時間:2009-02-16 09:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 kitty681 的日誌)


coco800 於 2009-02-18 09:41 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AmY_Yi 於 2009-02-18 09:04 PM 發表:
c0mM3Nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PIG_kai 於 2009-02-17 06:46 PM 發表:
冇我既?!.\___/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ??who
Posted at 2009-02-17 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



edmond104 於 2009-02-16 09:58 PM 發表:
我係黃文俊!
其實我都唔係好知你係邊個- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]