|
|
| 2009-03-06 |
分類: 大帝日記 |
放學____
係地鐵見到
一個洋婆同佢2個女(<-MAYBE)
其中一個細佬係到...
食鼻屎 = =
超噁呢!!!
個細佬個呀媽又唔理佢....
唉**可以睇得出洋人比起中國人
都唔係好好多啫
但係好似校長咁講::
''影響gei只係一少部分的人士!!''
所以我對洋人ge印象
都未破滅
不過呀......
小姐你又未免太「光明正大」啊
影響市容 - -
-------
今日同平時''返學等放學''一樣
過得好無聊
只不過多咗過[鼻屎怪客]出現~~
END
|
|
發表時間:2009-03-06 05:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
樓下::::: 佢係呂寶恩- -
有人食鼻屎@@咁文明呀
|
網主回覆
我係呂------寶-------恩啦!!! Posted at 2009-03-07 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|