我活得很快樂
[[幸福的人 是活在笨蛋的世界中]]
 
kitty681
暱稱: 毒舌大帝
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-04-03
2009-03-28
2009-03-23
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (44)
~音樂記錄史~ (1)
~音樂記錄史~ (2)
大帝日記 (27)
文章 (1)
毒舌知識 (4)
未分類 (9)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 122
今日人氣: 48
累積人氣: 1530
 

2009-03-06 分類: 大帝日記

放學____

係地鐵見到

一個洋婆同佢2個女(<-MAYBE)

其中一個細佬係到...

食鼻屎 = =

超噁呢!!!

個細佬個呀媽又唔理佢....

唉**可以睇得出洋人比起中國人

都唔係好好多啫

但係好似校長咁講::

''影響gei只係一少部分的人士!!''

所以我對洋人ge印象

都未破滅

不過呀......

小姐你又未免太「光明正大」

影響市容 - -

-------

今日同平時''返學等放學''一樣

過得好無聊

只不過多咗過[鼻屎怪客]出現~~

END

發表時間:2009-03-06 05:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 kitty681 的日誌)


fishmo_mc 於 2009-03-06 08:59 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elsa9191 於 2009-03-06 08:03 PM 發表:
樓下:::::
佢係呂寶恩- -

有人食鼻屎@@咁文明呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yzgoodhk 於 2009-03-06 08:00 PM 發表:
你識我架咩!你系邊位!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係呂------寶-------恩啦!!!
Posted at 2009-03-07 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling310395 於 2009-03-06 07:49 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a67569052 於 2009-03-06 07:45 PM 發表:
no.1?
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]