今日朝早...
起左身之後`
玩電腦`
玩玩下....
牙媽話唔比玩`
之後`
我下午去左身體檢查果度覆診`
超快...
我1:30登記`
3點幾就走lu`
跟住走果陣去左葵芳`
我知道芬仔今日去葵芳攞書`
咁我就打電話比佢`
佢話佢等緊車`
跟住我話`
我宜家係葵芳牙....
等埋你丫`
之後佢黎左`
我同佢一齊等佢個fd`
等到之後`
我陪佢地一齊去攞書`
攞完書之後`
我地去左新都會出面果度做功課`
我陪到佢地4點幾就走啦`
番到屋企之後`
又開始玩電腦`
玩到差唔多5點半`
去問我牙媽攞錢`
喱買琴書`
之後去左學琴`
學完番到屋企`
同我牙媽交換電話`
換完之後`
我就死左去睇電視`
跟住`
就食飯...
食完飯去左洗碗`
過左一陣去沖涼`
跟住又玩電腦`
今日真係無聊......
聽日又要番學lu`
唔想番`
我牙媽又一定要去`
我牙媽自己都唔想去啦`
學校一定要佢去>3<
真係煩>3<
|