今日要番學牙>3<
我朝早10點幾起身`
跟住上網`
上到11點幾`
牙媽起左身`
跟住`
等佢搞埋D野之後`
我地去葵芳食野`
食完野之後`
行左一陣街`
我地就落去搭車`
落到去......
嘩>3<
超多人牙>3<
不過我好快上到車`
等到第二部車`
我地就上到啦^^
嘿嘿
到左學校之後`
我第一時間去睇我入邊班`
點知....
我入左1A`
跟住上左禮堂`
上到去...
D老師UP左好多好多廢話`
UP完之後`
D家長去左同老師見面`
而我地`
就留係禮堂度`
我地要跟學號坐GE`
點知`
原來.....
我果班有個留級生=0="
我諗`
我果班係全級最差果班=0="
跟住`
我地睇左一套畫劇`
睇完之後`
就走得lu^0^
走果陣`
我唔想搭車去葵芳`
咁我就同我牙媽行落去`
不過好鬼熱牙>3<
行到出哂汗`
番到屋企之後`
好攰....=0="
跟住`
休息左一陣之後`
就食飯啦`
食完飯之後又洗碗`
洗完碗`
我就開始填我中學果D野`
填到10點幾`
填完之後`
就去左沖涼`
沖完涼出黎之後`
見我牙媽玩緊電腦`
我等佢玩完之後`
我就有得玩啦^^
|