今日本身君仔都陪我慶祝生日ge..... 但係無啦啦落好大雨` 跟住又話唔去.... 之後, 我就同小明仲有蔡心去(我同蔡心一齊慶祝) 我地去左mk先` 佢地陪我去買書` 買完書之後` 我地去左荃灣諗住去唱k` 我地去加洲紅` 佢話要等到4:30` 我地無去...... 之後去左neway` 跟住我地就由4點唱到6點` 唱完之後` 我地番去` 跟住我陪小明去學結他` 等到7點先番屋企`