今日` 我放左學之後` 我同蔡心(壽星女), 頌頌同埋鄧偑雯 去圖書館做功課` 做到咁上下` 君仔都黎左` 但係佢6點就走左啦` 我做完功課之後` 就走啦^^ 跟住番到屋企` 番到屋企之後` 就換衫食飯` 食完飯之後去左洗碗` 洗完碗之後` 我就去沖涼` 沖完涼` 就食生日蛋糕啦^^ YEAH^^ 食完之後` 睇埋電視同擦埋牙` 就訓lu^0^