今日超無聊`
朝早8點幾起左身`
跟住整埋D野...
去左玩電腦`
睇書睇書同埋睇書`
到11點幾...
我牙媽去食野`
我唔想去...
所以自己係屋企煮野食`
食完之後....
繼續上網上網同埋上網`=3=
用到1點幾....
我牙媽番左黎`
佢要用電腦....
佢用到1點9又要出去`
咁我又繼續上網上網上網`
上到4點幾...
我牙媽番左黎`
我又要讓坐啦`
跟住我去我牙媽間房訓教`
(因為入面開左冷氣 )
我入左去之後`
睇電視....
我睇完網球王子之後`
就訓教啦`
訓左6點幾....
牙媽叫我起身食飯`
食完之後....
就繼續上網上網上網`
到8點半果陣去沖涼`
出黎...
就比我老母搶左部電腦`=3=
跟住....
我去左練琴`
等佢唔玩果陣`
搶番=3=
跟住玩夠就訓教`
|