好開心牙!!畢業啦!!我等左唻日好耐啦!!以後都唔洗見到果班人啦!!成日喺度懶偉大咁以為自己好巴閉!!超憎佢地囉!!宜家終於可以擺脫佢地啦!!我忍左咁多年~宜家嚟畢業ge日子仲有好短時間,我睇住個日曆一日一日咁嚟果日愈嚟愈近,真係好爽牙!!哈哈^^
但係喺另一方面我又好唔捨得d同學喎~畢竟識左咁多年牙ma!!雖然有時同佢地相處得唔係幾好,但係我兒家開始我會好好珍惜同同學相處ge時間!~>3<