前幾日去camp,我地去3日2夜星期一出發,我地去果幾日都落雨~頂~但係走果日... ...陽光普照牙!!!真係激死人啦!!!比成百幾蚊住埋d咁ge地方~又多蚊~我番屋企ge時候,我隻腳比d蚊針到腫哂牙!!!我果間營舍係... ...最偏僻果間牙!!!!果次我地冇熄冷氣,陳sir要我地係間營舍出面等佢牙!!!我地超驚囉!!我地唔係驚比陳sir鬧牙!!而係我地間營舍出面陰風陣陣真係好恐ga!!!而且我地ge前面有個山坡ga,仲係我地行前一步就可以爬上去啦!!你話係咪好恐怖牙!!到第二晚我好夜先訓牙!!我地成堆人一齊係度講人是非牙!!至於係邊個...就係我成日係blog度講果個啦~即係歌詞囉!!!但係我地講緊ge時候,賴ming佢竟然.....磨牙同.......發口夢......唉~佢第一次講野ge時候我地就係度笑啦!!但係佢磨牙ge時侯我地就好驚啦!!我記得佢講咩ga,佢話咩"賴ming......莊k....."跟住第二次話"我訓先啦"之後仲話"我唔係認真訓ga,你地繼續啦"佢真係好恐怖牙!!!跟住我地叫"賴ming"佢又話"下?"我地再叫多次"賴ming"佢又話"下?"當我地再叫多佢一次ge時候,佢話"咩牙?"我地聽到佢應我地,我地就問佢"賴ming,你訓左未ga?"之後佢唔應我地,繼續磨牙同講野`啦!!我地發覺最危險果個原來係賴ming牙!!!跟住我地驚左佢,所以走左上我同芬仔張床上面繼續講是非牙(我同芬仔張床係拍埋ga)之後我地講到差唔多3點就訓左啦!!到左朝早,我地問番賴ming知唔知我地夜晚果陣叫佢,佢竟然話唔知牙!!!佢真係好恐怖牙!!>@<"
|