尋日有好多好好笑GE野囉!!上中文堂GE時候我地要用小組討論GE形式去作文我果組作得超好笑囉!!~跟住到上英文小班GE時候,MISS TAI講緊野,喺唻個時候對面果間幼稚園係度播緊歌,雖然學校同果間幼稚園有一段距離,但係果間幼稚園開到勁大囉聱!!MISS TAI講講下,突然幼稚園播緊超人果首歌,我笑到碌地囉!!~到左上聖經堂GE時候,我地要睇野,所以我地"識"哂D燈同窗簾,跟住鄭某某入嚟比番D野比莊XX,跟住同我同組姓曾果位BABY無啦啦係度叫"做乜走光牙?!"跟住我地三個女仔問佢"邊個走光牙?!",佢就話"鄭某某開左道門走哂D光咪走光囉!!~"我地三個女仔係度勁笑囉!!我笑左成日牙,今日番學GE時候都笑左一陣牙!!~真係勁好笑囉~宜家諗起都好想笑囉!!~
|