今日,好多野做牙!~朝頭早8:30,要學小提琴~好hing到爆囉~最後一堂啦!!但係我一到學校門口就見到條八婆係度姣仔同扮野囉~ 真黑仔~佢上堂冇番不之有幾好冇人喺度嘈~今日佢喺度又扮撚哂野啦~喺度鬧人都唔知佢係咪short short地GA佢冇啦啦係度鬧人,人地又冇整佢,都低能GA...
陣間又要去果個乜Q言語治療喎,都唔知係乜Q嚟GA如果可以唔去我一定唔去啦,但係我地一定要去GA,唔去比人鬧,唉~宜家D學生真係難做學哩樣又果樣~唉~
遲D 1:30P.M又要去補習啦~真係煩~牙怡又好似話佢轉時間~冇人陪我~
今日唻個美好GE星期六又比我唗左啦~真可惜牙~唉~
|