好煩牙`又要考試啦~邊個發明考試唻樣野GA都傻GA無啦啦發明考試`D補習老師又逼我温書>3<雖然話係幫我地啫,但係我覺得咁樣唔好囉~咁樣即係叫我地死記啫~D老師都話考試唔可以死記GA,咁樣唔好GA,但係我D補習老師又偏偏做左2唻樣野~唉~累到我次次考完試之後都唔記我得咩D野~咁温唻做乜呢?!~