唉~岩岩考試牙!!~超難牙~由其是常識同數學牙難到乜咁都唔知d老師點出ga,成班老師都痴線ga!!有幾題數學我抄低左,好難牙
第13題係:
一袋糖原有y粒,老師把4分3袋分學生後,還餘下24粒。這袋糖原有多少粒?
第28題係:
如果6A+4Bx2=5C,哪麼,A,B,C會是多少?為什麼?
仲有31題係:
甲有錢是乙的20%,若甲,乙兩人有錢的和是28.8元,甲有錢多少元?
有冇人識牙?好難牙!!我應該錯哂~都唔夠時間做,都唔知果份係乜KAI唻GA!!~ 伍穎茵都痴線GA咁GE考卷都出到,佢真係"好叻"牙!!!不愧係伍穎茵牙!!!~唔怪得之佢做到我數學老師啦!!!佢D IQ真係好"高"牙,高到乜咁牙~唉~真係覺得佢可憐牙!!~
|