尋日係畢業典禮牙!!真係好開心牙!!^0^ 到左下午就有唔知咩委員就職典禮完左之後,我地就要表演啦!!我地係唱wishes我地轉左唱海闊天空牙!!真係好咩牙!!>3> 當表演完左之後,係我地ge謝師宴牙!! 果個抽獎都唔知係咪低能ga,唉~我果班大部份人都抽都ge>3<都唔知佢點抽ga!!>0< 跟住我地係謝師宴ge其間玩左2個遊戲,2個好變態ge遊戲,令我畢生難忘牙!!>3<