今日同君仔去行街,
又爆產啦>3<
好傷心牙!!
我地行到差唔多5:30去左買野食,
諗住搭車果陣食~
但係上到車之後發現......
車上面有超多人,
都冇位坐>3<
超級無奈囉......
仲話想係車上面食......
就係因為咁,
我地去左商場果度食~
食完之後,
我地去左7仔買我地最愛ge野飲~
買完之後,
君仔話唔想咁早番屋企~
咁我就陪佢去琴行坐......
坐到7點幾先番屋企~
係番屋企ge時候,
君仔問我星期一去唔去唱k,
我話"去,但係要問下我牙媽"
我番到屋企之後,
我問我牙媽可唔可以去唱k,
佢竟然話......
"唔得~"
佢真係仆街
食 啦~
到食飯果陣,
我牙媽話同我老豆傾下,
如果ok ge話就比我去牙!!
希望得啦!!!^0^
|