to君仔, 我同你住得好近, 我地畢業之後, 都可以有好多機會見到面,^0^ 希望我同你會成日見到面啦 我好多謝你ga 你有時會陪我行街, 有時又陪我去圖書館, 有時我地又會去琴行, 好似尋日咁, 我地行街行到5點幾, 我地番到嚟, 我地去左琴行度坐...... 坐到7點幾...... 多謝你成日陪我