星期二就公佈派位結果啦!!! 好緊張牙!! 好驚到中學識唔到朋友牙~ 點算牙...... 希望有我識ge同學同我讀同一間中學啦~ 咁就唔洗驚啦~ 但係以我ge成績...... 都好難同我d friend讀同一間中學ga啦...... 我真係要好好檢討下啦~