牙媽未同老豆傾牙!!! 都唔知可唔可以去唱k...... 雖然冇$但係我都想去~ 最多咪問牙媽借$囉~ 都唔知佢諗乜ga, 真係牙~ 哎吔~真係好想去牙>3< 頂~真仆街~ 又話同老豆傾, 點知...... 到宜家都未傾牙~ 好憎佢囉. 都咁大個啦. 都唔去得, 佢都痴線ga,唉~ 雖然話嘥$姐, 但係都畢業啦, 咁都唔得~>3< 好傷心牙......