to我ge好朋友樂怡姐~ 再過多幾, 我地就會讀中學啦~ 你要番入屯門讀書, 我地就一定會冇機會見面啦~ 希望你唔好忘記我啦...... 多謝你由5年班果陣開始就咁照顧我, 好多謝你 你係我永遠ge好朋友牙!!^0^