今日趕工,
終於正好送俾哥哥的生日禮物LU~
HAPPY~
個底底有亥字字架~~~
係[ K.Y. Tommy '' 10/6 ]~
=]
哥哥見到好開心~~
雖然6月10號先係佢的生日(係悠的後一日),
但係是但啦~
哥哥仲要我個日親手送俾佢~~~
XD
呢幾日冇開電腦就係正佢囉~
^O^
今日係...
5.20呀!
係到我跟大家講一聲'我愛你'~
我的FD子,
昕3豬真係好愛好愛你地架(!)
>3<
唔知你地有冇同愛的人講番聲'520'呢??
我有架~~~
味就係你地LOR~
=]  ......(閱讀全文)
今日興趣小組無啦啦落雨,
所以可以返課室LU~
徐媽媽俾我地自由坐呀~~~~~
好多謝您呀~~~
好好好X100000000開心~
-----------------------------------------
落校車果陣超大雨LOR....
有遮都冇用...
>△<
成身濕晒........(閱讀全文)
今日,
係母親節+Daddy Mummy的結婚週年紀念~~~
好巧呀~~
媽咪豬:
我愛你呀!!!
仲有,
結婚週年快樂~~~~~''
我同Daddy+哥哥串通好......(閱讀全文)
係我小學中的最後一個家長日...
要好好珍惜今日呀~
風紀仲係要當值~
7:30就返到學校LU~
要巡哂成間學校,
超攰呀!!!!
剛剛先係CAMP返黎....
啊B都黎左~~
﹉﹉﹉﹊﹊﹊﹊﹉﹊﹊﹊......(閱讀全文)