今日,
去左沙田SHOPPING~~~
=]
開心~~~
去左星巴克飲碎朱古力咖啡~~
^O^
好好味~~~
跟住,
去左運動家,
諗住買布鞋~
本來想買的遮遮鞋冇哂,
所以,
冇買到LO...
去到TW個運動家,
冇本身個對鞋...
就買左ALL★STAR~~~
灰色的~~
白色的線線~
^3^
好開心~~~~
又去左KERORO屋企..
><
11:00...
去左唯一食早餐+午餐~
跟住去到KERORO屋企...
又係係到K BK...
笑傲江湖...
睇左1本半...
睇完第7本啦..
成日都係K BK........(閱讀全文)
今日
去左科學館 =]
=D
車上,
狂玩肥野~
XD
去到科學館,
見到D 小KAI KAI,
低B也~
去到褢面......(閱讀全文)
今日LUNCH之後,
去左聽講座(YONG SAY的)~~~XD
吳SIR講去CAMP之注意的東東.....
帶電話相機要申請LOR><
麻煩!=3=
-------------------------
我要幫忽忽洒~~
佢係傑出少年比賽係30強呀~~~~~~
超勁的說~~~`
=......(閱讀全文)
今日PE關斗斗呀~
我爆LOW
詳情唔講啦~
岑做的一件事,
真係令我好唔開心...
係彭彭點醒左我架~
我而家唔嬲岑啦~
果件事算啦~
岑岑,快D多謝彭彭啦......(閱讀全文)