我有樣野,
想係咁多位見證下,
同彭彭講架~
彭彭:
好多謝你呀!
如果你唔咁同我講,
可能我會放唔低呢件事架~
仲之,
真係好多謝你呀~
I L0V3 Y0U~~~
>3<
KISS~
其實,
我睇緊你篇CM果陣,
我喊左呀.
=]
我好KAI的說~~
我最愛的朋友:
我地好快就要分開啦,
我地要保持聯絡呀~=]
如果有CHANGE ANY TEL.BLOG,MSN,E-MAIL...
仲有良心的,
要話俾我聽呀!
希望大家有一個好好的中學生活啦~
---------------------------------------------------
要記住,
我愛你地也~
>3<......(閱讀全文)
今日
睇番個BLOG,
你冇留言...
你應該係有睇過的...
你琴日有2次黎過...
剩係係MY 主頁留個CM...
唔開心...
>^<
好想你留番個CM...
PLZ~
可能你唔中2琴日我的BLOG......(閱讀全文)
睇左亞古獸的BLOG~
同2同2!!!十卜十卜!!
講真..
我地的相處時間...
真係剩番好少...
=3=
唔開心....
我的FD FD 子...
我好中2你地呀!!!!
家嘉(JaNeT)......(閱讀全文)
好HAPPY~~
教育營~~
我地好似GS PROJECT咁分組~~ =]
再加埋TUNG佢地果組~~~=]
Lady Ga Ga >W<;OUTDOOR XD; 古古 =);晞;悠悠;李京京; 昕P!G ; 彭彭>3< ;岑岑*V* ;馨馨;AK
HAPPY呀~~~