| 2006 年 5 月 22 日 星期一 |
 |
   
|
"""""""  |
|
今日又落雨,好眼訓呀,但我要頂硬上呀,應承過呀媽架!d堂勁悶呀…唔講+1放學就去左Hall同呀魚 & 嘉瑜 & 呀gill...整璧報,4點幾走人,去剪頭髮...ok 啦!*
[[日日夜夜不再為愛會出那麼深 ]]
{{希望可以忘了你是我最深愛的人}}
《今天我就是最後做個愛你的罪人 》
︽從此以後忘了你是我最愛的人 ︾
『不要再一直留在原地回憶著傷痕 』
【希望醒來以後就是全新一個人 】

|
|
刊登時間︰2006-05-22 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
| 2006 年 5 月 21 日 星期日 |
 |
   
|
唉,。  |
|
今日2點幾同呀魚&呀gill&彤彤去鳳德村打羽毛球,行去鳳德村途中...淋雨...勁爽!哈哈,變左[[濕水雞]]搞笑!到左4點幾,,,,送gill走...跟住同呀魚返新浦崗揾飯精~行來行去…好無聊呀!
[[一顆愛你的心 時時刻刻為你轉不停】】
我的愛也曾經 深深溫暖你的心靈
你和他之間 是否已經有了真感情
【【別隱瞞 對我說 別怕我傷心]]

|
|
刊登時間︰2006-05-21 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
| 2006 年 5 月 20 日 星期六 |
 |
   
|
unhapi....~  |
|
2佬:
生日...快樂吖...~!"

|
|
刊登時間︰2006-05-20 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 38 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|