今日悶到死禁濟,唉!放學行下行下…行去過馬路果陣,見到佢,好無奈呀!佢行喺我前面,互望左1眼*哈哈.......跟住約左呀媽同飯精去呀爸鋪頭等"之後返屋企換33--5:00幾同飯精落左新浦崗廣場揾呀魚 & 呀Gill & 嘉瑜!踏電梯果陣,又見到佢∼哈,好開心丫!![[總之今日見到佢好多次]]
刊登時間︰2006-05-19 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日特別覺得好眼訓,可能尋晚飲左啤酒,1訓就訓到成隻pigpig禁樣!哈哈......放學同呀魚、+瑜、Gill、boey走!不過同呀魚好無聊,行下行下又去左我Home啦,飯精喺屋企等我返黎,冇幾耐,呀Bill同飯儀又上左黎玩!5:00幾送魚返屋企,順便去買野chocolate Tart 食,超正呀!!6:33皇子豪打俾我,而家先至放學。
p.s估唔到你仲記得打俾我既,哈哈…有好多野想你講…好想見你呀*
刊登時間︰2006-05-18 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日落雨↓↓↓頂,成隻腳濕哂!
刊登時間︰2006-05-17 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]