2006 年 6 月 26 日 星期一  |
炭火燒*大鄉里....*^* Be HAppY吧` =] |
今日派卷..
唉..唔好提..冇科好..係中史比想像中高
放學...俊男同佢地去秋A班..唔知係咪..我問佢去唔去又唔咩..
同美去炭火燒食日本野*唉..間野係旺角..美就落錯車去左太子..仆街呀..行到仆街..
係太子行行行行....終於去到喇..哇..上到去..香到呀..坐低又唔知有咩食..糯到爆炸..
d野食..唉..d前菜就麻麻喇..飯同肉就OK*唉..阿迪佢一放就黎搵我地吹水*傻豬豬..超好吹..正*V*
食完之後..諗住上山..但係行行下行左一個圈..去番個間野到..失敗..
都算喇..諗住行去答3C..上山喇..唔識行.,.行行下又由旺角行去油麻地..仆佢個街呀..熱嫁大佬..
之後係黃大仙..答wan仔番竹園..爭美8蚊*記住**
|
|
刊登時間︰2006-06-26 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
冇野乜做.. Be HAppY吧` =] |
冇乜特別野...係咁搞個頭..點搞都唔店..
去左上海鋪食野*去埋八佳*拎死我喇..
番到黎比林泳姍霸住部腦..佢又要搞輕先衰*
睇電視...好中2依家..唔洗考試..冇乜功課..早放...同有幸福*係衰在熱姐*^*
|
|
刊登時間︰2006-06-25 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
剪左個柒頭* Be HAppY吧` =] |
今日12點幾起身*開電腦..add俊男..同WAI雯..講講下落街學琴...之後去左油麻地剪頭..
唉..由6點幾等到成9點先到我剪..都算喇..個kevin又趕住收公..搞到個頭超柒..唉..
番到去與左比阿松串嫁喇..個頭柒左..你唔會唔要我嫁呵?
去左食飯..d野好辣..搞到我個嘴紅晒..就黎噴火咁..
之後答1號車番家..途經阿超屋企..同上次同美唱K行過既路..笑到我仆街..
番到家..沖涼同聽森美移動..又係笑到我仆街* |
|
刊登時間︰2006-06-25 12:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|