2006 年 6 月 20 日 星期二  |
今天心情差得碌地* Be HAppY吧` =] |
今日考口試*可以訓奈dd*
番學個陣就熱到痴根*2點幾就大雨到痴根*
今日考完就即龜家*做乖女*溫科學*
訓左陣..2點幾起左身*
開電腦*睇留言..路過者講左d野*唔知點答佢好!可能我錯了*
唔應該全部賴晒佢!可能全部野都係我錯*唔應該做比較*對唔住 ] ]杜俊男*
諗住今日會雨過天晴*點知又係下雨天.........精句*唔單止形容天氣*
聽完某人既說話之後*心情變得更亂*佢叫我講出心底話*都話<<開不了口>>囉*
我有膽同佢講先算喇*
好懷念之前既甜蜜回憶*
-
你試過因為一個人哭嗎? 試過...
-
你試過傷害別人嗎:試過掛*
-
你試過玩弄感情嗎:未試過...好曾呢D人*
-
你試過愛上朋友的戀人嗎:沒有*
-
你試過講大話嗎:有
-
你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:沒有*
-
你試過心碎嗎?試過希望以後都唔會發生*
-
你試過愛一個人愛得很深嗎:每次都會愛得深*
-
你試過暗戀別人嗎:試過*
-
你試過怕愛上別人嗎:未*我相信我唔係花心怪*
-
你試過比人暗戀你嗎:未掛*點知姐*
-
喜歡貓或狗:中2兔仔多D*
-
喜歡老鼠或4腳蛇:米奇老鼠*
-
喜歡可樂或是雪碧:可樂*
-
喜歡被吻的地方:唔知呢*睇下邊個喇*
-
喜歡被抱嗎:喜歡*
-
喜歡什麼水果:蘋果*
-
喜歡的天氣:藍天白雲*有風*冇雨*冇太陽*
-
喜歡的國家:日本*中國*
-
喜歡的明星:好多*
-
喜歡的設計師:唔知呀*
-
喜歡的球星:朗那度*因為佢似我老豆後生個陣*
-
喜歡的nba球星:唔睇NBA*
-
喜歡的藝人:........
-
喜歡的品牌:........
-
喜歡的英文歌:......
-
喜歡打日記或寫日記:打日記*
-
喜歡男生或女生:男女又喜歡*
-
喜歡什麼類型的男或女生:好似佢咁*
-
喜歡牛奶嗎:NO*討厭*
-
喜歡戀人對你說什麼:我愛你*
-
喜歡怎樣的戀人:不傷我心*
-
誰會把你弄哭:媽媽*你*
-
誰可以令你開心:你*姣朋友*
-
誰可以令你改變:好多*
-
誰令你覺得煩厭:阿麻*阿妹*
-
誰令你放下尊嚴:老師*
-
誰令你放棄自己:你*
-
你的最長一段愛情:未知*
-
你的最短一段愛情:....*
-
你的最愛是誰:你*
-
你最懷念的一個吻:未吻*
-
你最懷念的抱抱:去海洋公園*爸爸的擁抱*好多年前*好奈冇比人抱過*
-
你最不想失去的一段愛情:唔知呢*
-
你最想要一個怎樣的戀人:滿分*完美*好似你咁*
-
你是一個執著的人嗎:唔知呀*
-
你自我中心嗎:唔知呀*
-
你會幫助別人嗎:會*
-
你是好的情人嗎:你覺得係咪?
-
你是一個好的聆聽者嗎:朋友黎講...係*
-
你會為戀人而跟朋友吵架嗎:NO*
-
你暗戀別人時,會告訴別人嗎:唔知*
-
你相信會有一生一世的愛情嗎:相信*
-
你最信任的是誰:你*朋友們*
-
你最搞笑的朋友是誰:曾美碌*諾*
-
你最白痴的朋友:曾美碌*
-
你最肥的朋友:可可*
-
你最瘦的朋友:唔知*
-
你跟誰番學:鄧鳩雯*
-
最信你的朋友:絕對相信*
-
識得最耐既朋友:好多*幼稚園FD**
-
呢排有咩係最搞笑:好奈冇大笑**
-
最清楚你的朋友:可能冇個清楚*
-
你最有錢的朋友:BraBra*可*
-
你最記得邊幾個fd電話:翠*美*
-
你最後接誰的電話:美*
-
你最後打給誰:翠*
-
你最後吃了什麼:出前一丁*
-
你最後飲了什麼:檸茶*
-
你最後見到誰:路人甲乙丙*
-
你最後跟誰出街:美等人*
-
你最後因為咩大笑:超走音*
-
你最後買既野:香桃味雪糕*
-
最後你弄哭的是誰:你*杜俊男*
-
你最後msn/icq跟誰說話:你*杜俊男*
-
你最後send message給誰:唔記得*
-
你最後收到的message:美*
-
你最後聽的歌:開不了口*
-
你最後想起的是誰:你*
-
你最後講的粗口:最撚憎D仆街講粗口*
-
你最想吃什麼:蛋糕*
-
你最想跟誰在一起:你*朋友們*
-
你最想去哪裡:你屋企*
-
你最想忘記的事:全部唔開心*
-
你最想跟誰見面:你*施朗*
-
你最想做什麼:好多野想做*
-
你最想買的東西:電話*
-
你最想扔掉什麼:公仔*
-
你最想吃的雪糕:朱古力*
-
你最喜歡什麼顏色:藍..灰*
-
你的戀人是誰:不知道*
-
你一天用多少時間睡覺:可以訓好奈,,,平時番學就8粒中*
-
你最討厭別人對你做什麼:唔理我*屈我*
-
你最憎自己什麼:唔出得街*
-
你感到孤獨時會做什麼:訓左先算*狂食野*
-
你會跟別人分享你的快樂嗎:會*
-
你會把唔開心掩飾起來嗎:會*
-
你應為自己做得最岩ge事 :冇樣做得岩*
-
你想成為一個點ge人 :令人開心*
-
e家幾多點 :7:23*
|
|
刊登時間︰2006-06-20 03:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  

2006 年 6 月 19 日 星期一  |
今日第一次係板到回應人* Be HAppY吧` =] |
琴日比人咁話*回左個路過者喇*希望佢睇到*
考中文*超難*放學去左九龍城*搵次所都搵左半粒中*之後左行右行*
最後係後樓梯食愛心炒飯*班仆街搶晒黎食..去左唱K**<<就是開不了口讓他知道>>超好聽*
爭張偉杰15蚊網吧錢*38蚊K錢*有排還*^*
去左智Net星打1粒中*又衰左*左爆頭*仆街..
之後番樂富*番竹園*係OK買左香桃味雪糕*請左美食*
番到家*開電腦*打日記*打回應*見到d野*好鬼激氣*
愛上<<開不了口>>
成日冇同佢講野*你已漸漸離開我吧??? |
|
刊登時間︰2006-06-19 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
爸爸節* Be HAppY吧` =] |
琴晚聽森美移動聽到12點幾*訓得4粒中*4點幾起左身聽收音機*聽到7點機*睇住個窗口*
發現左好多野..8點到先訓著*11點幾又起番身..睇百份百感覺..方力申超正*我都想有條咁既仔...
寫左張爸爸卡比老豆..佢好開心...開電腦..去左食野..飽..
溫中文...好難溫..溫極都溫唔入腦..屋企好難溫*背左陣3字經就算**
阿媽番黎*逼我食木瓜*仆街..好難食**
補番阿wing囉*
B班*wing:我情敵*同我爭仔*其實佢內心中意阿超*V* |
|
刊登時間︰2006-06-18 06:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|