早晨呀.....
今朝早收到3粒朱古力....(心諗:好野,有朱古力食!!")
但係.....比邱潔搶左/.\"矛得食...
上pe堂呀....換左衫衫之後出左操場.
個呀sir.....唔記得左佢叫咩名= ="
我地體育堂玩跳繩...好似當我地仲細咁= ="
跳左一陣之後比我地打波喇,,
大炒孖仔呀@@",唔好當我地流先得架""
想中史堂,矛心機上...岩岩上完pe
巧攰耶,,暈暈地...上pe堂搏命左@@"
之後中文堂我地上左一陣~之後係到聽歌仔..
隻歌叫隱形的翅膀(張韶涵唱既),,幾好聽架,,
之後食晏果陣~成班癲晒,,d女仔去晒玩水,,
我就同人玩猜包剪揼,,輸左比嬴既畫手仔~
比人畫到隻手花晒lu.../.\"
但係有紫菜請我食朱古力呀...""好味@@"
之後最尾果3堂...我地去晒禮堂到睇人rap...
初頭以為好好睇....點知...悶死人= =""
最勁都係寶城跳果到...勁野呀""想學...但係矛人教= =""
今日既野都係差唔多喇...聽日再講比你地聽我d野啦~

|