今朝好早比人嘈醒...(想訓耐d都唔得)
之後諗起...係啵,,今日要家長日@@"
之後衝左去收衫,,之後換衫...
好早返到去大埔,,我做左苦力...
幫呀媽令野@@"之後返左舊屋...
夠鐘喇...落左去,,
一返到去要入禮堂/.\""(呆左一陣)
到我去見老師喇...
唉....講左我一大輪衰野..(慘慘)
之後佢比返盒髮泥我""(果時幫mk仔先比人收左)
之後miss so同我呀媽傾...話我成日打波同出街果d..
會矛心機上堂同溫書/.\""
之後佢地提出左話...一開學就要日日留堂補習= ="
玩咩@@"明知我都唔想讀書,,又要搞依樣搞果樣..
慘呀/.\"""""""
之後同左呀媽飲茶,,
飲完就自己返屋企...
之後行行下又肚餓,,就行左去m記果野返屋企食""
返到屋企食完,,又悶悶地..之後對住部電腦呆...
呆左一陣,,之後肥傑又打比我~叫我玩勁舞...
玩左陣之後諗住約呀媽請佢去飲茶,,
點知...一開口又同佢嘈,,,
食飽晚飯之後就入左房,,做左陣掌上壓,,
做到攰喇,,之後就黎左打日記""
唉....好想拍拖呀我,,點解...點解某君...你唔肯接受我呀?
今日朝早係到等你on msn,,
等得我好辛苦,,我每日都係想見你一面@@"
今年情人節,,好想同你一齊過,,同你一雙一對咁行海灘,,
但係依個希望要幻滅喇...
你有心上人,,我唔可以阻止你去愛任何一個人,,,
只想你比一個機會我去對你好,保護你,,
我唔想張依一個希望就咁粉碎,,,我想懇求你,,你不妨考慮一下我,,
我會盡量比到安全感同幸福你架""

|