好悶呀今日,,
朝早同人爭野食..(搶呀搶呀)
食飽飽就玩左一陣勁舞,,
玩到我癲癲地,挑明星輸到七彩,
之後食完晏就睇左兩套戲,, 睇左冧歌有情人同翻生侏羅館~
嘩....聽人講話好好笑= ="
但係我覺得就好悶喇,,
又晒錢,,你知一張飛幾錢架啦,,
唉...破大產,,電腦又係咁真人又係咁~
今日呀媽叫我聽日陪佢飲茶,,
但係聽日同今晚要死做d功課..
今日有一個人,
佢話今晚同我邊做功課邊傾電話~
真係開心架啫~你地"恨"唔到架喇@@"
唉.....d功課多到乜咁,,
d問人有咩功課果d搵我就岩喇"
↓↓d功課係晒到↓↓
英文抄詞語,英文隨筆,GRB,中文筆記,中史作業p.34-36,中史專題,maths A薄
溫樂兒話比我知既,,
但係我知有咩功課做.但係唔識做同埋唔知點做,
只怪上堂只係識訓,,/.\"
個日記又換左歌歌呀""你地慢慢聽啦,,
但係之前d相相冇晒,,比整e個程式果個玩死
唔講喇...要努力喇@@"
|