前幾日冇打日記係因為去左旅行
我冇打幾日日記你地係咪好掛住我呢@@"
今日去完旅行返黎喇,,
好攰呀...4點幾5點先返到香港..
返到屋企坐左陣就有電話到,,,
司徒打黎耶,,之後傾左陣,,
佢話去嘉年華,,雖然我都去過,
佢叫我去我今日煩到鬧老豆老母,
之後佢地又唔比我好(超爆勁傷心)~
唉.....剪左頭髮呀@@"
你地返學就知點樣架喇,,
今年冇乜出去"豆"利是,得350蚊- -""
用左d既,,去旅行果陣行左成日街,,
冇停過,,食左碗魚皮雲吞面,4蚊雞一碗炸(平到爆= =")
食到飽飽,之後去超市狂掃貨(←當時痴左線)
買左100幾蚊野零食~好大袋架,,真係好平~
原來果到睇套10兄弟係做得快過香港架""
睇完之後訓教教...訓得好"淋",嘈都唔醒.
今日一返到屋企食完晚飯之後,,
成家人開"木台"打麻雀,,我冇理佢地,
入左房...佢地慢慢玩,,搞到我冇心情.\/."
之後係房狂聽歌(←又痴左)
有d眼訓tim,,玩多陣電腦就訓喇""

|