今日星期五喇,
咁快又放左一個禮拜假喇,
話咁快就過,,好想過耐d呀""
沉日攰得濟冇打日記,,
沉日我老豆返左黎香港呀""(開心中"")
好耐冇見喇,,卡卡""
今日朝早本來約左呀爸呀媽去飲茶,,
但係我懶訓耶""(未訓醒=33=")
到左晏晝食左碗面,,
之後同吳yan傾左一陣計,
之後我就暈暈噩噩咁就去到夜晚lu""
之後聽呀媽講聽日有人黎我地屋企/.\""
唉....真係慘喇""
之後入左房就打e篇日記喇@@"