今日星期日,,
神咁早起左身~打左陣機,
之後就睇電視,,睇睇下,,
竟然訓著左- -""
到左食飯,,我呀媽係咁叫我,
我冇理到~繼續訓,,
之後就黎2點果陣我先食飯,,
之後呆左陣,,又去左打機 = ="
跟住呀媽無啦啦叫我去拜神..
跟住話我契左比觀音,,
咁裝完香之後就食飯喇,,
好快就食完,,
之後入左房,,跟住叫我家姐幫我做"face so",
之後我老豆打電話黎同我傾計,,
但係傾傾下唔知點解我係咁標眼水,,
我都唔想佢唔開心~所以忍住,,
但係唔知咩原因,,又唔係喊果隻,,
唉,,,都唔知咩事,,
今日總之個感覺有d怪啦~

|