我岩岩洗完白白,,好熱耶!!
今日係星期一,
話咁快就3月5喇.
我e個日記開左都有一兩個月,,
今日上堂好悶,,
之後呆下呆下,,
上pe堂,,佢地係到踢波,,
之後我睇佢地踢,,
本人踢波唔算廢,,但對踢波一d興趣都冇~
我睇下睇下,見到龍哥一個大腳= ="
型呀,,唔知飛左去邊,之後原來係飛中[朱]個頭= ="
上完pe堂之後果幾堂又係咁過,,
到左英文堂呀sir冇返,,
比左個leo代堂,,點知無q啦比人罰左係到企,,
唔知咩事,,我只覺得佢有d戇,,
佢同伍隻年傾計又係傾最多,,
鬧又唔鬧佢,,同埋成日扮野同d女仔玩,,
頂佢唔順= =""
今日本來想買[跑online]隻碟,
點知冇貨,跟住就返屋企喇,,
一開lfo玩左陣就off,,
之後玩勁舞,,我妹妹終於搵到老公仔喇""
但係我自己就........好想拍拖呀/.\"
自問冇咁既本事,,對女仔又唔好,,
唉....算啦,,都係隨緣啦,,
今日老豆又打黎傾左陣,
之後比返呀媽傾,,佢地又講買樓= ="
可能冇幾耐又要搬屋喇...
我都要訓喇,,唔係比人鬧架喇""

|