2007 年 3 月 2 日 星期五  |
| 星期五,, |
嘩,,,,
諗諗下,有一個星期冇打日記喇~
哈哈""大家有冇掛住我先??""
我估就一定有架喇~呵呵""
好悶呀,,比人記左個小過,,
冇去留堂班...唉...""
同埋沉日整傷左隻手,,腫左- -""
今日打波打到好攰= =""
搏頭有小小酸痛~
耐冇打波係咁架喇,,
聽日要比賽= =""
一係就冇比賽~一係就兩樣一齊黎,
拉艇同埋打籃球""
籃球打全港呀@@"
唉...今日搭巴士見到對情侶係到攬,
仲有條女係到訓條仔個搏頭,,(妒嫉呀/.\")
搞到好想搵返條女@@"
唉...寂寞= =""
點解我冇女架/.\"
好想有人做我女朋友仔=v="
但係要做又乖乖仔= ="
日日都要溫書= ="(讀屎片@@")
我睇下,下年轉唔轉到去靈風,
好掛住男男同暘暘佢地,,
當然唔小得文仔同家豪啦,,哈""
聽朝比賽= =""
要早d訓=口=|||
好想多d人黎睇我個板板呀@@"
ps:希望快d有仔女同我行街街@@"
|
|
| |