今日3月3又係一個星期六,,
神咁早就起左身,,
比人嘈醒,唉.....
訓都未訓夠...
今朝好早起左身,,
整好晒d野就出門口,,
但唔記得左籃球果班話10點定9點= ="
咁我就9點幾就去左果到,,
點知冇人,,咁我就等等等等等,
之後等等下唔對路,,佢地咁耐架,,
之後我就搭巴士去,,
搭左好耐- -""
到左九龍塘都係唔識路~
就搭的士- -""貴貴..
點知去到~原來打11點,,
我去到以經遲左去,,
所以就冇得去登記黎打波- -""
真可憐,,到最後我地都係嬴左,,
之後我就搭的士 = =""
去左紅墈火車站,,50幾蚊- -""
又洗大炸錢...之後去左m記食野,,
再去搭火車去大圍,,到左見到司徒佢地,
之後我地就去陳楷中學= ="
點知冇一個識路,,咁就搭的士去@@"
轉左好多個彎,,終於到左喇,,
之後就係果到賽艇,,
頂佢媽媽,最衰第一棒,肥豪 = =""
搞到我地要狂追,,
我都追左一個艇位,,
唉.....但係都冇獎,,
之後係果道又唔識路就搭的士去火車站,
今日晒左好多錢係的士果到- -""唉...
跟住就返屋企喇,,
唉,,返屋企期間搭巴士,,
又見到一對情侶係到攬攬錫錫..
點解我冇架呢/.\""
我都唔知呀...唉...""
返到屋企周身骨痛,,
到左10點到~郭sir打黎我屋企,
之後講果次我冇去留堂班,
比人記小過,同我呀媽講,
佢又講左好多衰野,,
原來d老師係咁鐘意吹水架,,
唉....佢收左線之後我冇理到佢,,
心諗:(關佢咩事wo~比人記左就記左啦~)
唉...做親咩都比人鬧~
唉...要練好d波呀,,我點都要打好d~
令好d既成績呀@@"

|