°╳×°世上沒有完美的愛情+_ˇ°我卻渴望擁有一段能完美愛情┐+_°

2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


今日3月3~

今日3月3又係一個星期六,,

神咁早就起左身,,

比人嘈醒,唉.....

訓都未訓夠...

今朝好早起左身,,

整好晒d野就出門口,,

但唔記得左籃球果班話10點定9點= ="

咁我就9點幾就去左果到,,

點知冇人,,咁我就等等等等等,

之後等等下唔對路,,佢地咁耐架,,

之後我就搭巴士去,,

搭左好耐- -""

到左九龍塘都係唔識路~

就搭的士- -""貴貴..

點知去到~原來打11點,,

我去到以經遲左去,,

所以就冇得去登記黎打波- -""

真可憐,,到最後我地都係嬴左,,

之後我就搭的士 = =""

去左紅墈火車站,,50幾蚊- -""

又洗大炸錢...之後去左m記食野,,

再去搭火車去大圍,,到左見到司徒佢地,

之後我地就去陳楷中學= ="

點知冇一個識路,,咁就搭的士去@@"

轉左好多個彎,,終於到左喇,,

之後就係果到賽艇,,

頂佢媽媽,最衰第一棒,肥豪 = =""

搞到我地要狂追,,

我都追左一個艇位,,

唉.....但係都冇獎,,

之後係果道又唔識路就搭的士去火車站,

今日晒左好多錢係的士果到- -""唉...

跟住就返屋企喇,,

唉,,返屋企期間搭巴士,,

又見到一對情侶係到攬攬錫錫..

點解我冇架呢/.\""

我都唔知呀...唉...""

返到屋企周身骨痛,,

到左10點到~郭sir打黎我屋企,

之後講果次我冇去留堂班,

比人記小過,同我呀媽講,

佢又講左好多衰野,,

原來d老師係咁鐘意吹水架,,

唉....佢收左線之後我冇理到佢,,

心諗:(關佢咩事wo~比人記左就記左啦~)

唉...做親咩都比人鬧~

唉...要練好d波呀,,我點都要打好d~

令好d既成績呀@@"



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 39 | »


暱稱: "]◆.']陳瑋..@||_
性別: 男
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的歌曲