沉日玩到4點幾先訓
10點幾起左身~刷牙洗面~食早餐~食完啦~
當然唔少得開電腦,上msn,不過msn冇人on
係屋企,又係冇所事事
爆悶囉,唔知做乜好
之後老豆同媽咪,佢地落街
姐係出街,我唔去,
跟住過左冇幾內
我家姐就問我打唔打機
跟住就一齊打,打左一陣
之後就食飯,食完飯
返到入房,打左陣機,,之後就上唔到網
唔知咩事,整左好耐都唔得,
跟住我亂整,整整下又搞返掂
所以唔好怪我咁遲先打日記(但係我不嬲都咁夜先打)
唉...一樣都功課未做,錦文仲打黎問我功課= ="
之後就打呢個日記喇~
好悶呀呀呀呀呀呀呀呀.....
|