哈哈"就黎成個月冇打日記luu~~
依家電腦堂~所以就得閒打下=]
9:14..o岩o岩小測完..
9:47...解鎖了T^T"
見到個fd新女o既sms~~有d心痛~~唉
感覺上..好空虛...><""
10:14就落堂了""
(個時間唔準=_=...)
今日起身"之後又洽左陣..
洽完之後沖涼去新興學日文=]
呀妹唔知咩事..好似唔豬服咁..
之後就去鋪頭拎野食lu^^~(變大左好鬼多呀)
歐陽都黎左"原本佢話唔食..
但係我呀媽整多左份~佢唔食唔得XD"
去公園食~康b黎埋..them去打機with卓..
supernet3個鐘...斷左2次線~不爽不爽!!
7點幾同卓去車神食野"真係好正呀"
之後就返home了~勁玩明星3缺1~XD"
2圈自摸2次~賺左千幾XD"......(閱讀全文)
呵"有9日冇打blog了=]
今日考bio呀..
死左..唔識...不過諗下諗下..
都冇所謂啦..考試之嗎...
考完之後同老趙肥趙去打機~
買野返home食..食完之後用左陣電腦..
them比家姐用..我就訓著左..
之後起身呀媽就返黎了..
又打左陣機..丫...好慢呀部腦..
要掉落街..天日又physics了...唔識..
又跳樓..不過有得早放..,開心少少啦"......(閱讀全文)