冇返學..訓到12點幾..
冇野做..3點幾同威出左出大中..
then去左威home捉棋""
9點幾走了"
(夠簡啦掛...)
天日返到學校又有野煩嫁啦"
唔開心呀\口/
今日..10點起身..去左做義工=]
11點出發"去到小西灣運動場(我都唔係好知係邊度嫁咋=3=)
係咁玩莫嘉頂帽"哈"跟住又帶隊巡遊"
勁多人=___="我帶果間係..香港聖馬嘉利...女書院=__="
之後行運動場啦"隔離有個人(帶我地行)"有D似呀仔=_=(隻眼呀)
一開始..佢話..行慢D..行到200m左右..佢又話..行快d..
跟住又上返去坐啦"一路聽mp3..係咁數拍子"
我要打鼓呀>&l......(閱讀全文)