今日...又係返學啦~閱讀堂..訓~
唔多豬舒呀><"電腦堂..訓"
呀婆又冇咩點罵喎@o@"奇蹟..
小息...上堂..lunch..上堂..放學!!!"
都冇咩特別野發生...(可能我唔記得左)
放學捉棋win左kai子~上左去做番d chem=]
乖乖呢~之後到6點半先做好"d chem又明哂...掛
同趙俊一落左新達m記"見到鋒..諗起m記果d...唔想講=3=
所以冇食野"見到同學同2個唔識o既女仔~f.2的~
之後傾左陣返home了~~冇電腦玩..呆坐呆訓..
想人傾電話=3=~悶喔
|