琴日等天光"之後好似6點幾先訓"
them今日3點幾先起身A_A"正呀!
好耐冇訓得咁耐"舒服
them起身..刷牙..食野..玩勁舞..
怒爆追軒 追到"仲跳埋個finsh move-v-~
同珮,軒玩完之後去升lv=3="升極都升唔到.."
放棄..join人場玩領舞.."好多勁人呀=3="
them又識左d fd啦"睇龍珠@@"
果陣都唔記得幾點了=3="又搞下ventrilo咁.."
唉"煩呀"入唔到lok個server..唔知發咩神經"
又放棄"幫小芳買勁舞d野~我諗我冇買錯o既XD"
想做功課因為唔做會好煩..但又唔想做因為做功課好煩"
做又煩唔做又煩"之後呀媽又嘈我..果陣又唔知點解好火..
發皮4~入房鎖門"訓左陣.."出黎食左一小塊明治牛奶巧克力XD"
好食 them諗住做功課啦"想搵返本野..又唔知呀媽放左去邊"
搞錯"搵極都搵唔到"又炆"又想訓.又要做功課..又要搵唔到本野..又差唔到電..
比家姐霸住個插座"2粒電都冇啦"頂 依家仲火緊"
炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆炆
|