今日又係返學啦..
早上返學...sd sms""
閱讀堂..菠蘿tai(班主任,,呀婆)又玩針對..
我冇帶書佢又叫我起身..crazy嫁佢.."
then扮野,舉手:老師我肚子痛"要去wc呀XDXD"
佢吹我唔帳=3=係wc坐到打完閱讀堂鐘"
上堂...係咁訓..."唉=3=""
放學...跟菠蘿tai上去..."
同佢嘈=3=佢推我=0="
即克同佢嘈"見埋潘sir"
佢推我喎"呵"潘sir都吹我唔帳"
6點15分返左home.."
打邊爐"咁早o既=3=.."
食飽飽之後就打機睇動畫XDXD"
呵呵""
完"
now--11點08分...
死XYZ鄭佳寶嘈嘈嘈"嘈乜q呀"
淨係識得搵呀爸呀媽達我"
咁好野~唔好用電腦呀!!!"
不爽中    
|