乜膠機真係咁大隔幕?! 我上討論區, 不少師兄都由E-P1轉去E-PL1。 你估個個都介意個機身係膠咩......= = (My father...= = 膠身, 起碼輕先......
我就揸慣DC、傍軸。 論用家手感, E-PL1都適合過市面的DSLR。 另外, FM2都同E-PL1差不多厚度.....E-PL1機身還冇咁長。 講真...Chun嗰部(D300??)對我來說......太大部。= =
我想投資下落M4/3係系統。 M4/3又食到4/3, 但4/3又食唔到M4/3。 所以單呢點都有着數先。
另外, 市面上的"電子鏡頭", 成千, 就上萬。 我E-PL1加個$200個Mount就食返FM2嗰兩支鏡。 變相E-PL1一機價, 跟三支鏡。
咁計, 點都ok la~~ 起碼我係自己鐘意的型號先~~
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12
好了, 都係開Photoshop先~~ (小弟用CS4的 但不是幅幅圖都得的, 先以本圖為例。 因應圖的構圖本身, 就越圓越靚~~ 所以不是幅幅圖都得.....
入圖。
上下倒轉。(因為以水為中心)
開「濾鏡→扭曲→旋轉效果」。
選取「矩形到旋轉效果」。
Finish~~
較較視窗Size和角度先~~