初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2010 年 3 月 17 日  星期三   陰天


2010-03-17 無奈 分類: 攝影

乜膠機真係咁大隔幕?!
我上討論區, 不少師兄都由E-P1轉去E-PL1。
你估個個都介意個機身係膠咩......= =  (My father...= =
膠身, 起碼輕先......

我就揸慣DC、傍軸。
論用家手感, E-PL1都適合過市面的DSLR。
另外, FM2都同E-PL1差不多厚度.....E-PL1機身還冇咁長。
講真...Chun嗰部(D300??)對我來說......太大部。= =

我想投資下落M4/3係系統。
M4/3又食到4/3, 但4/3又食唔到M4/3。
所以單呢點都有着數先。

另外, 市面上的"電子鏡頭", 成千, 就上萬。
我E-PL1加個$200個Mount就食返FM2嗰兩支鏡。
變相E-PL1一機價, 跟三支鏡。

咁計, 點都ok la~~
起碼我係自己鐘意的型號先~~



2010 年 3 月 14 日  星期日   陰天


13 Mar, 2010 中大未完之約2010 [Nikon FM2] 分類: 攝影















13 Mar, 2010 中大未完之約2010 [海鷗203] 分類: 攝影

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12
 



2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


我的星球~~ 分類: 攝影









[偽教學] 動手做屬於自己的"星球"~~ 分類: 個人

好了, 都係開Photoshop先~~ (小弟用CS4的
但不是幅幅圖都得的, 先以本圖為例。
因應圖的構圖本身, 就越圓越靚~~
所以不是幅幅圖都得.....

入圖。

上下倒轉。(因為以水為中心)

開「濾鏡→扭曲→旋轉效果」。

選取「矩形到旋轉效果」。

Finish~~

較較視窗Size和角度先~~



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 14
累積人氣: 25371
RSS 訂閱
 
RSS Feed