初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 鬱悶 分類:

病咗冇野做畫..... x2
病咗真係好辛苦.....= =
琴日原來真係發燒......T_T





2010-01-13 鬱悶 分類:

病咗冇野做畫.....
畫完都想問,
點解要着高跟鞋.....= =?





2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06 分類: 攝影

(沒惡意的,只是借圖吐糟吧....)
其實點解會我會鐘意菲林??
我在網上找到別人用數碼影的相。

我看完,中立少少也只能說: 我還是喜歡菲林的感覺。
數碼越來越給我濫的感覺.......  (濫≠影得不好)
不是指全部用數碼影相的也是很濫.... (起碼我表哥、Jackal起我心目中都掂)
不過好Post又奇多....??
雖然我不算得是好Post,但我心目中的好Post,
在我看Uwants和交區也只有10個左右好看。

有師兄說能影到好多種Coser,也有人說我是影完再選一些好的Post出來。

前者,先多謝Jackal起壇的關係, 其次我一日手上只有兩筒6x6一共24張菲林。
當然可以再多D....不過冇錢ma.....
當你有有限物資, 就要想質不是量, 衋量做到最好。
不是按了快門便算, 別人影coser站着, 我影的coser又是站着,
我應該是要出來的風格不同才會有另一種感覺吧??
我就是這様想。

另外後者, 也可是是和應前者。
手上只有一共24張菲林, 我問你: 要選一些好的,24張又怎能影到好多種Coser??
我Post可能有20張左右, 只係有Coser想Del, 珍藏它。
不是選過之後Post出來~~
認真,我一個(班)Coser影幾多次??
大多都係一至兩張, 好傾咪影兩張咁。
就以上兩圖為例, 我同一個Coser那幅只有一張吧.....

不過咸魚青菜各有所好吧,
我也幾喜歡這"探射燈"式閃燈效果。
其實我和Charles一様都係窮鬼,
只係用Cheap野盡量發揮。
連運費$180的海鷗203, 也是能令我有一種說不出的自豪。



2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


Rainbow Gala 4 [海鷗203] 分類: 攝影

203飛燈~~
不過閃燈冇電.......
感謝敏敏拎燈~~
感謝Jackal起壇~~
看圖~~



















2010-01-05 分類: 個人

終於得閒少少去update個相簿.......
RG4~~
以下其一。



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 25
累積人氣: 25382
RSS 訂閱
 
RSS Feed