近排是係勁多功課....... 問題係,都係多功夫野....... 多功課,又冇得畫畫、上色住...... 問題係,都係功課大多都係6日內交, 3日內的全人功課佔兩份...... Art又要心機野....... 忙咗,同時同敏敏二人世界少咗, 慘慘呀~~
唉呀!! 死啦!! 仲有Project呢?! 我就想做Flash Project多, 真係想人關心下我..... 「多野做呀,攰就休息下啦~~」 之類的說話真好...如果出自敏敏口中的話。 明知我就想做Flash Project多嘛。 「好多野做呀,唉...不過你死都會做Flash嫁啦。」 出自某人口中也很不爽...... 唔知我想的,就唔會講;講得出就不多不少知嘛。 明知的,仲講,我好難用我有限的腦袋去美化它。 我真的很不爽。 不過不爽都不會不用做功課嘛...... 不過不爽是要對方有代價。
又畫了~~ 條死人眉我Ctrl Z咗幾十次先得一條...... 條眉反而磨得最耐.....
對了,應該知是誰了吧.....?? 手....不抄抄不行......= =
攝影比賽得獎了~~ 優異獎第一~~ 第一次join就入圍,正~~