一開始倍妳去"熊木場"食Lunch。
其實我都心知驚冇位,Lunch放12:30得一小時,
過去都冇三個字。而且明天全人不用上,1:30先返;
可以早D返黎食"熊木場"。
不過我都唔想掃妳慶,妳意氣高上前幾日講定食,
做男朋友都冇理由妳一講就Ban妳。
今日連凱澄、團長都唔叫,我識做ge~~
12:40左右,到"熊木場"見到有好多人,即係唔話忍住唔講,
比其他人都會講:「不如去第度食??」
我覺得做男朋友應該做。就係,
見到女朋友好有慶致做一樣野都冇理由即刻掃佢慶。
OK,反正係理科生,「乜都要試」試下攞位先la~~
攞完知記得咗係21定22,企咗一兩個字都係叫到16。
不過企都唔緊要,曬吖嘛。不過都唔緊要,我曬慣。
反而我提意敏敏企左手邊某座入口,冇咁曬。
佢話唔洗,都係企返正門。
OK......我都唔[問/勸]多次,免得佢覺煩。
企到1:00左右,喂.....唔對路wo.......
16之後叫返13,都唔緊要,當佢16,但之後都仲有5~6個wo......
我提意,不如諗下如果冇位,一陣食乜??
佢就有D豫疑,唔多想走。我明ge,妳想食ma。
我再講,明天全人不用返,1:30先返。明天早D起身出門黎食咪得lo~~
佢先知明天全人不用返.......就問我點解唔早D提佢。
我就話,我都唔想掃妳慶,咪唔講lo,反正大家都佢唔到佢咁多人。
佢肯走la,話去cafe食三文治。
我再話,嗱...信我,早起身做到好多野。
跟住黎料,停步→獨白→突走。
「咁你想點姐?!」
本來氣氛自然的,我都爆咗D出黎。
「我.......」 (整句為: 我想返去食)
當然我冇講,亦都唔知la.......突走。
=========================回顧==============================
其實上星期五我早咗叫佢起身,
平時佢會早返學時間早1~1.5小時起身,
但星期五我比平時時間再早1小時叫佢起身。
由於早咗起身多咗時發呆或沖涼後重睡,
所以上星期五Tony個講義堂遲咗,變咗Banson同我行過去。
=========================繼續==============================
由於以上上星期經驗,照道理明天返1:30,
敏敏會12:30左右先起身。
但又要食野,咁係咪要比12:30再早D起身??
妳比平時早1~1.5小時起身,
相比下聽日再早D起身係咪可以做多D野??
喂...我找不到有駁點wo.........
同埋妳想食,但先不要說倍妳,因為我覺得應份的。
與妳一起食午餐,也没錯wo........
單單呢點,我之後都想問返妳:「咁妳想點姐?!」
係單單呢點。
可能女仔會諗得仔細D,不排除會拉到更多野。
單單呢點,我只係出於關心妳,並確保聽日大家食到"熊木場"。
返到cafe,買完三文治,都幾多人坐。
我也不好意思搭枱。
而團長也講咗去飯堂食,當然去飯堂找佢。
我都唔笨得曬,一露行就一露打電話confirm佢係邊。
點知上到二樓先知佢人不在飯堂,因為冇位。
好la,咁我就主動問佢想去邊食; 飯堂,返cafe,定係去團長度食。
我問佢,係因為佢受害最大。起碼冇得食想食的先。
佢就叫我諗。我以為佢關心我,佢選邊個我都mine,我再問。
我冇所謂ge wo,妳喜la~~
「唔想諗ar,你諗la!!」
OK.....我諗,我諗..........
不如返cafe食la............我話都未斷,
就想起cafe不是Full了嗎?!
再續上: ...食la............又或者搵團長。
佢又停步,喂喂...人都有錯手之時,我忘了cafe full了改口不行嗎??
不過我英文水平差,我講, 我講咗個choose俾妳la.......
「係chooses(眾數)唔係choose(單數) lo!!」 (choose我讀"菜^ 屎")
但不是探研我英文水平時候lo........
樓梯都未落完,cafe定團長....條路都一樣la........
落完樓梯,我顧及到敏要行過去搵團長,
最後都係suggest佢一齊坐綠枱食。仲見到小朋友~~
我一坐底,食食下都想喊.......想法好小朋友(唔係上面嗰個)。
喂,其實我都想食"熊木場".......
又企又曬一大論冇得食,妳估唔攰ga........
我衰仔D可以同團長食,妳自己食自己 或 妳同凱澄食。
妳有冇諗過我為乜要同妳一齊等ga??
當妳都同意返cafe食,我同妳一齊企走ga.......
唔係理所當然ga....
妳又有冇講過「辛苦曬。」「唔好意思,要你倍我。」之類當場關心下我的野。 (自己打.....都打到感動到喊咗.........)
妳當我好多餘咁自我安慰。
但係點解冇之餘仲受妳脾氣??
妳就成日話我係受、即係好被動。我係成日想被人關心下lo..........
唔係話咩......我性格係咁女仔,
唔係女仔先想人關心,喂喂....我講野唔係俾妳串完再攞采ga,
我講野係想表達我意見ga。我都有想發洩的時候...... (先不說發嬲)
我一路食,望到妳個樣,好似我喊都要妳批準咁。
我個心D氣就好似一啖啖三文治咁吞返落去。 (仲有,男人老狗喴好那個ga ma......)
到Prog.堂,忍唔到少少嗰D氣,反正有人問開。我都有想發洩的時候。
選一些激到佢的point講返件事出黎。 (冇理由好似上面一大篇ma.....)
對於這點就確實係我唔啱,先對不起。
但,妳發D脾氣又可否對我致歉??
以上D野、關心妳,不是我馬後砲 或 擦妳鞋做樣俾人睇。
而係我當時係咁諗ga。