頭先敏敏放06:17pm食晚飯。
要07:30返到去,個同事小娟要07:30放工。
咁就我呀媽就預埋敏敏食,就食07:00。
以往經驗就早到多。
佢想買飯黎屋企食,但多數06:45或早D落樓。都食唔多好多。
我哋就同埋大表姐06:3x就落樓,
敏敏沿路就驚趕唔切。
「小娟要07:30放工。佢留多D係公司都唔得。」
我就話酒樓行返公司都係兩個字唔洗,冷靜D la。
06:45左右到了酒樓。
點知一個字都冇呀媽就打黎話落雨。 (大家都知呢個Timming係勁大雨)
怎料就Delay咗,07:12先到。
咁就07:20到飯,敏敏佢就例排食半碗,
我不太憂心佢食唔切,加上佢自己都急。
我反而憂心我自己食一碗。
結果我就07:30早過敏敏少少食完碗飯同食埋1/5隻乳鴿。
好快......
那沿路中,敏敏好急咁,
「遲咗返去小娟就遲放工啦。」
「冷靜D la,佢至多都係遲少少姐。妳唔洗咁攬曬上身wo,妳都係遲少少姐,至多佢都係遲少少放工。」
「小娟佢要07:30放工嘛,佢留多陣係公司都好似想死咁呀。」
「唔好好似一定要就佢咁lo,相反點解佢一定要準時放工先?? 07:31都唔得呀?? 好似種慣囇咁。」
跟住佢就開始黎la。
「咩種慣囇ar,佢都就黎唔做la,冇話種唔種lo......」
「妳冷靜D la,咁都唔洗咁急下ma,頭先大風大雨,遲少少都天公地義下ma......」
「咁仲有大家姐呢?? 佢一個人企係度ar,唔辛苦ar?? 你咁多解釋做乜?? 原本可以唔遲到囉。」
「唉...算啦,妳返工啦。」
返到惠康啦。我睇睇錶都係07:35。
做乜呀?? 為乜呀?? 同妳嘈好開心呀??
原先都只係,想妳唔洗乜到攬曬上身咁,睇開少少。
佢想準時放工,搞到妳精神緊張咁,有乜為?? 妳自己好好受??
同埋佢做乜一定要準時放工ar?! 有寶ar?? 秒秒鐘幾十萬上落??
我成日做多15分鐘la,都未計ar。
做乜為咗份工,為咗另一個職員仔,同個男朋友嘈??
結果佢都係至多遲5~10分鐘放工,係唔係咁都唔得ar?!
我呢?? 我知妳返工我都幾分鐘食完飯送妳行過去ar!!
我多解釋?? 妳講我先講咋!! |